dissabte, 11 de febrer del 2017

TALLER D'AQUOLOGÍA

El divendres dia 9 de febrer, les nenes i els nens de tercer, han participat en el taller Aquologia. Han recordat el cicle natural de l'aigua, han conegut el cicle urbà de l'aigua, amb experimentat amb la salinitat de l'aigua i hi han pres consciència de l'ús responsable de l'aigua.
L'interès, la implicació i la participació en l'activitat dels nostres alumnes ha estat excel·lent.
Aprofitem per agrair a en Jordi, monitor d'Aigües de Barcelona, la tasca realitzada, que ha engrescat a tots per aprendre i gaudir de la sessió.

Ah! Les fotos capten moments concrets del taller, gaudiu-les!




 
Us ha agradat el poema?
Us animem que hi poseu els vostres comentaris.
 
Les vostres tutores.
Marta i Encarna.



16 comentaris:

  1. M'ha agradat molt perquè he après molt. El cicle de l'aigua em sembla molt interesant.
    MATTEO

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat molt els personatges i tanbe els experiments i crec que lla em se molt be el cicle de l'aigua

      Cristina morcillo

      Elimina
    2. siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mucho.

      Elimina
  2. M'ha agradat molt hi he apres molt . Marc

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt el cicle de l'aigua,he apres molt.ABEL BUENO

    ResponElimina
  4. M´agradat molt i he apres moltes coses.

    Aleix Velasco

    ResponElimina
  5. Em a agradat molt el poema i e apres moltes coses noves.

    mar lopez lopez

    ResponElimina
  6. A mi m'ha agradat molt, perque a sigut molt divertit.
    Sofia

    ResponElimina
  7. M'ha agradat perque ens hem divertir molt i em apres molt oriol.

    ResponElimina
  8. M'ha agradat perque ens hem divertir molt i em apres molt oriol.

    ResponElimina
  9. M'ha agradat molt el taller de l'aigua perque ha sigut molt divertid.
    MELISSA

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt per que e aprés coses noves.
    Nayara fernandez

    ResponElimina
  11. Jordi, magradat molt el experiment u vui repeti.
    Ivet Galan Juncar.

    ResponElimina
  12. M'ha agradat molt perquè ara sé més coses sobre el cicle de l'aigua.
    Júlia

    ResponElimina
  13. ma agradat molt perque aprenc coses noves
    biel alcaraz

    ResponElimina